Menu
AlleRammer.dkHilfe - Main

1. Produktvalg – overføres til indkøbskurven

Før prisen vises, skal du i den detaljerede visning af hvert produkt vælge den ønskede variant af din ramme. Hvis du vælger størrelse, farve og, om nødvendigt, glastype. Systemet beregner prisen automatisk. Indtast den ønskede mængde. Ved at trykke på "ordre" knappen bliver ordreenheden overført til indkøbskurven.

2. Indkøbskurv

Når du har overført et produkt til indkøbskurven, vises mængden af ​​varer i kurven til venstre. "Se min kurv". Når du trykker på den åbner din indkøbskurv og her kan du ændre i din bestilling.

3. Ændringer i indkøbskurven

Du har følgende muligheder: Fjern produktet fra indkøbskurven. Skift den ønskede mængde. Udfyldelse af feltet ”antal” er naturligvis nødvendig. Du kan lukke kurven og fortsætte bestillingsprocessen.

4. Ordreproces - Medlems-/kundedata

Hvis du allerede er medlem, skal du indtaste den registrerede e-mail-adresse og adgangskoden. Disse kan derefter ændres. Hvis ikke du er medlem, skal kundens/bestillerens informationer indtastes i en formular. I begge tilfælde bekræfter du med trykket på "fortsæt" nøjagtigheden af ​​dataene.

5. Ordreproces – Indtasting af betalingsform

Her vælger du en betalingsmetode. Du har valget mellem forudbetaling, direkte debitering, kontant ved levering, faktura (begrænset, se vilkår og betingelser).

Ved forudbetaling overfører du pengene til vores konto, og vi sender varerne så snart pengene er modtaget.

Med direkte debitering får du også 3% rabat. Af sikkerhedsmæssige årsager trækker vi pengene, inden du fortsætter behandlingen af ​​din ordre. Desværre er denne tilgang blevet obligatorisk på grund af misbrug. Du modtager også kontantrabatten.

For betaling ved levering sender vi varerne ud til dig, og du betaler beløbet ved modtagelsen af ​​varerne. Dette koster et lille gebyr.

I alle tilfælde bekræfter du ved at klikke på "Til betaling" nøjagtigheden af ​​oplysningerne. På den følgende side skal vilkårene accepteres ved at klikke i afkrydsningsfeltet. Disse kan læses der.

Du kommer tilbage til indkøbskurven ved at klikke på "indkøbskurv". Ved at klikke på knappen "Send ordre" afsender du en bindende bestilling til vores onlinebutik.

6. Oplysninger via e-mail

Efter udførelsen af ​​6. trin modtager du en bekræftelse af ordren via e-mail. En ordre er kun bindende, hvis den bekræftes skriftligt. Ordrebekræftelsen afspejler kontraktens indhold.

7. Login - Kunder

Kundelogin er et vigtigt element i vores moderne, innovative butikssystem. Du har adgang til dit personlige kunde ogin når som helst. Når du bestiller en ordre, er adresseindtastningen udeladt og som en almindelig kunde kan du nemt købe på konto (afhængigt af købsvolumen) (aktiver venligst).

Eventuelle spørgsmål? Ring til os. Vi er glade for at hjælpe.

Online-shoppen for billedrammer, fotorammer, passepartouts Vi sender billedrammerne fra Tyskland til Danmark.