Menu
AlleRammer.dkFAQ

FAQ

 


F: Retter størrelsesangivelserne sig efter rammens ydre mål eller billedets mål? 
A: Formatangivelserne (»rammens størrelse") i vores online-shop retter sig ALTID efter billedets mål (se illistr.).

 

Billedmål


F: Forudbetaling, hvordan fungerer det?
A: Du bedes overføre det nævnte beløb rettidigt via online-banking eller pr. overførsel igennem din bank på vores forretningskonto.
Angiv venligst dit navn og bestillingsdatoen på overførslen. Så snart pengene er indgået på vores konto, bliver din ordre bearbejdet og rammerne sendt til levering. Beregn venligst mindst 3 dage ekspeditionstid til overførslen, derefter ekspeditionstiden for leveringen.


F: Hvor lange varer leveringen?
A: Ofte bliver rammerne fremstillet lige nøjagtig til din bestilling. Derfor tager leveringstiden gennemsnitlig ca. 1-2 uger efter at din bestilling er modtaget.


F: Skal jeg betale forsendelsesomkostninger pr. artikel eller pr. bestilling?
A: Forsendelsesomkostningerne betales kun én gang pr. bestilling, uafhængig af hvor mange artikler der bliver bestilt ved hver fabrikant.

F: Bliver billedrammerne leveret komplet med glas?
A: Alle vores billedrammer leveres komplet med glas (eller efter ønske og bestilling også med kunstglas) og med bagbeklædning. Hver bagbeklædningen har altid et ophæng til en horisontal eller en vertikal montering. Rawlplugs, skruer og søm medfølger ikke.

F: Hvad gør jeg, hvis glasset er gået i stykker under leveringen?
A: Kontrollér venligst straks varen ved modtagelsen. Bliver varen leveret af en spedition, bedes du kontrollere varen med fragtføreren og sørg for kun at få reklamationen bekræftet på fragtpapirerne, IKKE på følgesedlen. Du bedes informere os direkte under e-mail: venligst via vores kontakt-/ og servicecenter.


F: Kan jeg bytte varen?
A: Ja! Det er vi forpligtet til ifølge loven. Hvis du er usikker, bedes du kontakte OS, før du sender varen tilbage. Vi ordner det! Åben venligst ikke indpakningsfolien på rammerne og fjern ikke hjørnebeskyttelsen. 

Hvis du er usikker, bedes du kontakte OS, før du sender varen tilbage
pr. e-mail via vores kontakt-/ og servicecenter.
eller pr. tlf: +43(0)1/3649130
Det er vigtigt for os, at du er tilfreds!

F: Hvorfor skal jeg angive e-mailadressen og telefonnummeret ved min bestilling?  
A: Vi har brug for din e-mailadresse for at kunne sende dig en ordrebekræftelse, ellers er din bestilling ikke gyldig, og vi kan ikke kontakte dig, hvis der er spørgsmål til din bestilling eller levering.  

F: Har I en prisliste på videreforhandlere?  
A: Nej! Vi er ingen engroshandel. Vi vil dog gerne give dig et individuelt tilbud på store bestillinger.  

F: Kan I sende et trykt katalog? 
A: Nej! På grund af omkostningerne giver vi afkald på dyre trykte kataloger og giver hellere vores kunder prisfordele igennem de sparede omkostninger.


F: Bliver mine data sendt videre (f.eks. i reklameøjemed) til fremmede?
A: Nej! Vi bruger bruger vores formidlede data kun til afvikling af bestillingen og kun med kundens samtykke. Vi sælger definitivt ikke vores kunders data. Vi overlader i givet fald kun disse data til en tredje person, hvis det drejer sig om partnervirksomheder, der er behjælpelig med vores tjenesteydelser. Det er logistikvirksomheder ligesom vores partner for fremstillingen af billedrammerne. Vi giver absolut kun de data videre, der er nødvendige for at få en levering udleveret.

Online-shoppen for billedrammer, fotorammer, passepartouts Vi sender billedrammerne fra Tyskland til Danmark.